Baixaar de pes!
Hola una cosa jo desde petita que e tingut obessitat i sempre e bolgut amprimar-me i mai e pogut sempre e anat aguantant els comentaris de l'altre jent com 'GORDA' 'FOCA' i més per aixo l'estiu passat em vaig proposar de fer regim i vaig estar una setmaneta menjant sa fent picines anar a corre anar a la muntanya i em sentia millor amb mi mateixa pero despres vaig quedar amb me cusina i vaig veure com m'enjava xuxes i porqueries i no em vaig poder aguantar i li vaig dir si men podia donar una i tenia tant d'ale que vaig anar a la botiga comprar'men per mi i vaig deixar la dieta i totes les que he fet les e deixat perque no en puc fer cap cuan en començo una no la acabo mai! algun consell? AJUUDAA!!!!!!!!!!!
Sara Bujalance

Hola Gise1D! Gràcies per compartir amb mi la teva preocupació! El millor que pots fer per mantenir un pes correcte és menjar de tot, equilibrat i fer esport. De xuxes, la bolleria, l'embotit, etc en pots menjar tranquil·lament de tant en tant, el que no és convenient és menjar-ne cada dia, però no te'ls intentis "prohibir", si ho fas només aconsegueixes tenir-ne més ganes i acabar "picotejant", que és el que sembla que et passa. Per una altra banda, passa dels comentaris que els altres et facin, el teu cos és cosa teva i de ningú més! Cap persona té dret a fer-te sentir malament per com és el teu cos, així que ignora'ls i no permetis que comentaris impertinents et facis sentir insegura, no s'ho mereixen! A més, aquesta gent que es fica amb els altres sovint ho fan perquè tenen baixa autoestima i, inconscientment, el que volen és maxacar als altres per a que tinguin pitjor autoestima que ells, així que no permetis que la baixa autoestima dels altres afecti a la teva, tu vals molt i ningú t'ho ha de fer dubtar! Molts petons!!