Primera Vegada
Hola, fa una mica que estic amb un noi de 17 anys, jo tinc 14 i fa poc hem va dir que si la perdria amb ell, també es verge però el cas es que no acabo de estar segura de perdrla... Una mica per l'edat que tinc tot i que tothom diu que sembla que tinc mes anys y que soc mes madura que les de la meva edat, pero igualment no deixo de tenir 14 pero mes que l'esat, el que mes hem preocupa es que també tinc por de acabar perdent la virginitat amb ell i que després em deixi, quan m'ho va preguntar hem va dir,' si la perd-ho amb tu seras la primera i la ultima.' pero jo es que creurem això com que no... Que alomillor pot ser vreitat pero nosee... A mi no hem faria res perdrela pero no vui que despres hem deixi o algo... I si la acabo perdent amb ell hem podrieu donar alguns consells si us plau... Graciies :* Petooons
Anissa Ouali

Hola Petiteta22!!
Gràcies per la teva consulta! És inevitable que tinguis dubtes, ja que les relacions sexuals són un aspecte molt íntim, i encara més la primera vegada!
Si encara tens dubtes per l'edat, per si la relació es trenqués o no... no tinguis pressa! Abans de res heu de tenir en compte que el sexe és molt més que penetració. És important que dediqueu temps a gaudir de les carícies, els petons... tot això forma part del sexe. No cal tenir penetració per gaudir! I no cal que hi hagi penetració per tenir sexe, a quins jocs heu jugat abans de decidir per la penetració?
Dit això, no podem saber si la vostra relació de parella serà per sempre (i si sereu els primers i els últims), per això la decisió és 100% teva!. Estigues convençut/da que vols fer-ho. No ho facis perquè tots els teus amics ja ho han fet o perquè la teva parella insisteix.
(Important: No t'oblidis mai de fer servir protecció per evitar malalties de transmissió sexual o embarassos no desitjats)
Esprem que aquests consells t'ajudin! Una abraçada!
Anissa Ouali, @AniOuali