La primera vegada
Hola!!
Fa uns quants mesos que estic amb un noi i tinc bastantes ganes de fer-ho per primera vegada amb ell, pero no tinc por al mal que em pugi fer o la situacio o nose sino que tinc por a que no m'entri... Aquet tema em te molt rallada pero se que si em pasa que no mentra em sentire malament i estic segura de que ell em tractaria superbe com sempre fa pero ya es un tema personal..
Es normal que a algu no li entri? Son paranoies meves?
Moltes gracies,
Un peto!!
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga del servei de consulta jove de l'IESP. Si no entra no passa absolutament res, com més nerviosa i més pendent d'aquest tema estiguis més tens estarà el teu cos i com més tens estigui més probabilitats tindràs que la musculatura de la vagina també ho estigui.
Per quedar-te més tranquil·la prova a introduir un dit, quan entri de forma fàcil prova amb dos, si ho prefereixes, quan tinguis la regla pots provar a col·locar-te un tampó, per exemple. I sobretot, abans de fer res, el més important és que coneguis el teu cos.
Totes aquestes experiències t'ajudaran a conèixer més els teus genitals i quan arribi el moment d'explorar la sexualitat amb una altra persona ja sabràs com funciona el teu cos.
Una abraçada i gràcies per utilitzar el consultori!
Helena Angel
@HelenaAL
www.consultajove.cat