NO PUC ESPERAR
Hola! Primer de tot felicitar-vos, ja que feu un treball magnífic
La meva consulta és:
Fa unes dues setmanes la meva parella i jo ho vam fer. Portem molt de temps junts i no es la primera vegada que mantenim relacions sexuals. La veritat es que estic preocupada, per què hem fa molt mal la panxa, i ja fa dues setmanes que hauria d'haverme vingut la regla. Cada dia hem fa molt mal la panxa, i ho pitjor de tot es que el semen es va córrer. Hi ha risc d'embaràs?
Tinc una altra:
Si estic embaraçada, puc seguir mantenint sexe, es que es una obsesió, i no puc de para de pensar en sexe, m'encanta, inclús ho fem més de tres vegades al dia (no sempre) es normal? Si no ho fem hem masturbo, pero necesito pensar en porno i coses d'aquestes per què els meus genitals tinguin plaer, es normal tenir que pesnar en porno?
MOLTISIMES GRACUES
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga del servei de consulta jove de l'IESP. Si la regla encara no t'ha vingut, compra't un test d'embaràs i surt e dubtes.
Si ho estiguessis, tal i com ens preguntes, a no ser que el metge indiqués el contrari, pots tenir relacions sexuals amb normalitat. Pel que fa a pensar en fantasies per a excitar-te és completament normal, l'organ sexual més potent que tenim és el cervell!
Si no estiguessis embarassada, i no t'hi vols quedar ni contraure una infecció de transmissió sexual, utilitzeu el condó d'ara en endavant!
Una abraçada i gràcies per utilitzar el consultori!
Helena Angel
@HelenaAL
www.consultajove.cat