Estic boja per ell
Hola , porto 3 anys bojament enamorada d'un noi , porto desde primer d'eso amb ell i m'encanta estar al seu costat , quant estic amb ell es com si estigues amb un nubol de veritat esque no m'el puc treure del cap, el problema esque no se si jo a ell li agrado cada dia parlem ens riem hem fa bromas hem fa rabiar jo a ell i sembla que hem vulgui posar gelosa. Que faig? Com endevino si esta enamorat de mi ? Com faig per cridar la seva atencio o intentar agradarli?
Mersi <3
Elena Crespi

Hola marina9200111!
Crec que no hi ha manera per endevinar si està enamorat de tu o no. Però pots continuar rient i parlant amb ell i intentar insinuar el que tu sents. O també pots dir-li directament i veure com reacciona ell.
Pensa que no pots forçar agradar-li, el més important és que si es fixa en tu ho faci perquè ets com ets, és a dir, tu mateixa. Per tant, continua l'amistat i si vols alguna cosa més... no dubtis en comentar-li o en intentar-ho (sempre i quan estiguis disposada a ser conseqüent amb el que passi, ja que et pot dir que si però també et pot dir que no...)
Elena Crespi i Asensio - Psicòloga
Fbk: elenacrespipsico - @tarongesenceres
www.interpersonal.cat