No la satisfaig
Sóc una noia de 18 anys que fa aproximadament un any estic amb una altre noia. Ens agradem i estimem molt, però el sexe no ens acaba de funcionar... segurament és per la falta d'experiència.
El cas és que l'altre dia ella em va dir que en tot aquest temps que portem juntes no s'ha "corregut" mai amb mi, i és que ella acaba de sortir d'una relació llarga amb un noi, i com és lògic jo no puc donar-li el que ell li donava. Se que em podria ajudar de joguets externs, però m'agradaria poder aconseguir-ho per mi sola ja que ella si que ha aconseguit que jo em "corri" amb ella. També haig de dir que la meva experiència sexual amb nois no ha estat com la seva, és a dir que m'és molt més fàcil assolir aquest punt final.
Si em poguessis donar algun consell o "truquillo" em feries un gran favor.
Moltes gràcies
Anissa Ouali

Hola Laupic!
Això que dius de "no li puc donar el que ell li donava", que vols dir? Pel penis? Has de saber que les zones més sensibles dels genitals femenins no estan a la part interior de la vagina, sinó a la part exterior.
Sobre l'orgasme heu de tenir en compte que aquest no s'aconsegueix per tenir penis o per tocar el punt clau de l'altra persona. Perquè hi hagi orgasme, a més de tocar els punts sensibles del cos (per exemple, dels genitals femenins acaronar el clítoris, llavis, les zones del voltant...) és important també cuidar de les altres parts o els altres sentits: l'ambient, les carícies, sentir-se a gust, excitat... és a dir també s'ha de cuidar del cap!
Fixa't en la teva experiència, com ho fas tu per arribar a l'orgasme? Això no vol dir que la parella ho hagi de fer igual, però ha de trobar el seu espai, la seva manera i tu la pots ajudar!
Intenteu parlar, ja que no es tracta que tu la facis arribar a l'orgasme, sinó que les dues jugueu i us ho passeu molt bé!
Esperem haver-te ajudat! Una abraçada!
Anissa Ouali, @AniOuali