no m'ha baixat la regla.. :'(
hola adolescents
Faig aquesta consulta pq estic espanda,fa un parell de setmanes vaig tenir relacions amb el meu xicot i aquest mes no m'ha baixat la regla.. m'agradaria fer-me la prova per asegurar-me'n però nose on haig de anar i no li vui dir res als pares pq no saben que tinc novio. ajudaume plis on e de anar?
gràcies!!
Anissa Ouali

Hola Laioonaa!
En cas de no haver utilitzat protecció en les relacions sexuals, és important que vagis a fer una visita amb el metge de capçalera, així veurà si cal fer la visita amb el/la ginecòloga. També existeixen les infermeres de Salut i Escola, que en moltes ocasions també les pots trobar al teu institut!
Un altre espai on pots anar per començar a resoldre dubtes és al punt d'informació jove de la teva població! Com tu has dit, també hi ha una prova d'embaràs que pots trobar a les farmàcies, però la visita amb el metge és l'ideal.
Quan no hi ha protecció hi ha tant risc d'embaràs, com d'infeccions de transmissió sexual, així que el primer pas és veure si hi ha present algun d'aquests dos riscos! Així que no esperis més!
Fa cosa parlar amb els pares, però és més important que sentits el suport (encara que primer vingui la esbroncada) que portar tots aquests dubtes tu sola i fer veure com si res!
Esperem haver-te ajudat una mica amb les orientacions!
Una abraçada! Anissa Ouali, @AniOuali