depilació
Hola! Us vull fer una pregunta sobre el tema de la depilació al xixi. L'estiu passat vaig deicidir fer-me les ingles ja que es surtien els pels i quedava molt lleig, tot i q no estava del tot segura quan anava a la platja o a la piscina, i estava com tot el rato preocupada per si algú em veia els pels... En fi, he decidit que aquest hivern em vull depilar tot el xixi, però quan em vaig depilar les ingles amb cera em va fer bastant mal, i us vull preguntar si és segur depilar-se el xixi amb "cuchilla", ja q he escoltat que pots tenir infeccions i altres coses. A part q em fa molt mal amb la cera, també em fa vergonya anar a una esteticient i prefereixo fer-mo jo mateixa, i si pot ser q no fagi mal...
Mersi!
Anissa Ouali

Hola Anooonim!
La depilació de les zones genitals és molt delicada, per això és important fer-ho amb un professional, com has fet la zona de les ingles. Sabem que la cera és molt dolorosa, però amb un professional de l'estètica, farà menys mal que fer-ho sol, i també serà més segur (a la vergonya és important recordar-li que una esteticient està molt acostumada a veure el cos)
L'altra opció que dius és la "cuchilla", però amb aquesta s'ha d'anar amb compte! És cert que no fa mal i és ràpid, però pensa que els pèls tornen a sortir més ràpids i gruixuts! A la zona genital és perillós, ja que s'ha de fer amb molta cura de no fer mal a cap zona, fent-se un tall (aquí és on vegades diuen que pot haver-hi infecció, per això es recomana no compartir mai un "cuchilla" amb una altra persona i si està oxidada no utilitzar-la).
Esperem haver-te ajudat! Una abraçada!
Anissa Ouali, @AniOuali