Sensibilitat clitoris
Hola,
tinc 21 anys i fa 3 anys que estic amb el meu nòvio, només he tingut relacions sexuals amb ell. Al llit ell em tracta molt bé i em dedica molta atenció, es passa molta estona tocant-me el cos i tocant-me el clítoris de diferents maneres, jo al principi sento una mica de plaer quan em toca allà però pasada una estona ja no gaire i mai arribo a l'orgasme. Tampoc he arribat a l'orgasme tocant-me jo i he de dir que no m'agrada gaire tocar-me perquè no ho gaudeixo gaire, m'agrada més quan em toca ell. Quan jo em toco em paso molta estona i no aconsegueixo gairebé res.
M'agradaria saber si és possible que tingui poca sensibilitat al clítoris o són imaginacions meves. Pot el clítoris danyar-se per haver-te fregat molt fort quan eres petita? És un tema que m'amoina molt i no sé a qui puc consultar-ho. Gràcies.
Anissa Ouali

Hola Talia89!
La baixa sensibilitat existeix, i pot ser a vegades alguna cosa que dificulti per exemple el que t'està passant a tu, dificultant arribar a l'orgasme. Però per arribar a l'orgasme no només cal sensibilitat als genitals o al clítoris, sinó també connexió amb el cap, que estigui gaudint, relaxat i excitat.
El fet que hi hagi poca sensibilitat, no ha de ser per haver-se fregat molt fort!! Així que no t'atabalis per això.
En tot cas, no podem dir si el teu cas és únicament per baixa sensibilitat o pel teu cap també desconnecta i està més pendent d'altres coses. En els dos casos, es pot treballar per gaudir de les relacions sexuals.
Un espai on podrien atendre la teva consulta, és el servei de consulta jove (www.consultajove.cat), un espai de psicoteràpia individual, sexual i de parella. Mira't la seva web ;)!
Esperem almenys haver-te tret l'angoixa!
Una abraçada,
Anissa Ouali, @AniOuali