On es?
Hola, soc una noia molt regular i aquest mes porto 3 dies de retràs de la menstruació, i he tingut relacions sexuals, però han sigut amb preservatiu. Cap alguna posibiitat d'un embaràs?, m'hauria de fer un test?, o potser es només un retràs?
Anissa Ouali

Hola Laura44!!
Els retards en la menstruació poden ser per molts motius, per exemple, estar passant una època de canvis, alimentació, angoixa o preocupació, exàmens, o també per relacions sexuals de risc.
Comentes que has tingut relacions sexuals amb preservatiu, i això és important, ja que ajuda a tenir relacions sexuals amb seguretat (tot i que mai serà del 100%). Però amb el preservatiu s'ha de tenir en compte que la seguretat no es dóna només per utilitzar-ho, si no quan després de la relació sexual ens assegurem que el preservatiu no s’hagi trencat, fent-li un nus o omplint-lo amb una mica d’aigua.
En el cas que traspasses una mica de semen, seria important buscar mètode d’urgència (pastilla del dia després).
Vàreu comprovar el preservatiu? Si la relació sexual va ser segura, no tens per què preocupar-te d’un possible embaràs!
Esperem haver-te pogut ajudar! Una abraçada!
Anissa Ouali, @AniOuali