PREOCUPADISIMA..................
Fa un temps, vaig fer una consulta, tractava sobre que jo havia fet petting, resulta que estic molt preocupada, per que se que no hi ha riscos, pero estic tenint tots els simptomes de com si estiguessi embaraçada.. fins i tot noto el moviment. No se si es que tot aixo es psicologic, o que. Em menjo molt el cap, per que em va baixar la regla pero solament 2 dies, i ja no se que pensar. No hi vam tenir sexe, ell estaba en calçotets i yo en pantaló curt de xandall, tot i que ell es corres no pot traspasar-hi no???? no se que fer de veritat estic molt preocupada, si us plau, no trigueu en contestar-hi... moltes gracies.
Anissa Ouali

Hola Sensenom!
Sembla que la teva angoixa t'està jugant molt males passades! Per la situació que descrius, amb roba, calçotets, pantalons curts de xandall, encara que hi hagués ejaculació, aquesta acabes a sobre la roba. Per tant, no podem dir que hi hagi hagut un contacte directe. Si aquesta és l'única relació sexual que vas tenir, no hi hauria risc d'embaràs.
Si tot i així, l'angoixa i el dubte no et deixen viure i detectes els símptomes, l'ideal és fer una visita al metge de capçalera i explicar-li la situació. T'ajudarà a tenir una resposta i sortir de dubtes!
Esperem haver-te ajudat una mica amb aquest estat de preocupació!
Una abraçada,
Anissa Ouali, @AniOuali