QUÈ TINDRIA QUÈ FER?
Fa una setmana que haviem anat de colonies i quan estava amb les meves amigues esmorzant un noi de la meva classe ( esta bastant guapo) és va acostar a mi, em va acariciar la cara i és va asantar-se el meu costat una amiga meva m'anava dient que li digues que s'ananes i no m'atrabia a dir-li. Quan vam acabar d'esmorzar, em va fer un petó els llavis i les meves amiques es van enfedar perquè deien que no els hi vaig explicar què tenia novio però ell jo no tinc novio els hi anava dient hi es van enfadar el noi estava el meu costat tota l'estona i a vegades em tocaba el cul o les galtes de la cara hi em sentia incomode. Què podria fer per recuperar les meves amigues ( una li agrada el noi) i el noi em diu que estigui em ell i aquelles merdes que diuen tots. Ajudeu-me!!!!
IESP

Hola!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Moltes gràcies per fer-nos una consulta!
Aviam, aquí hi ha dos coses a tenir en compte:
1. Sembla que les teves amigues no s'han enfadat perquè tenies un novio secret (cosa que ja has dit que no és veritat), sinó perquè a una li agrada... (o potser a més d'una no ho sabem). De manera que seria millor parlar amb elles per aclarir tot això, ja que és injust per tu.
2. Està molt bé que a aquest nois li agradis, però ha de respectar-te i primer saber si és mutu. No et pot tocar d'aquesta manera si tu no vols, ni t'hi has de liar només perquè ell vulgui... A vegades ens fa cosa dir "No" per por a deixar d'agradar, però has de ser fidel al que tu vols.
Pensa què et ve de gust, si realment t'agrada ell o no. Un cop ho tinguis clar, actua! :)
Una abraçada i espero haver-te ajudat!
Helena Galé
@sexsapiens
www.consultajove.cat