Mites sobre menjar baix en calories
Hola!
Normalment menjo yogurts, galetes, xocolates, etc. baixos en calories per "mantenir la linea" pero m'han dit que el que porten per tenir el mateix sabor fa que tinguis mes cel·lulitis, es veritat?
I la llet desnatada es dolenta?
Sara Bujalance

Hola befree! No, no és cert que els aliments light provoquin més cel·lulitis. La única diferència amb els aliments normals és que tenen un 30% menys de calories i molt sovint, en lloc de portar sucre, porten edulcorants que no són del tot beneficiosos per l'organisme. El millor que pots fer és menjar aliments normals com patates, galetes, xocolates, etc normals, però en lloc de menjar-los cada dia, menjar-los de tant en tant, és a dir, menjar-los normals en lloc de light però moderadament. Per una altra banda, la llet desnatada en cap moment és dolenta, al contrari, molts metges la recomanen perquè no altera els nivells de colesterol com a vegades sí que ho fa la sencera, sobretot en algunes persones. Molts petons!!