Aprimar-me ajuda!
Hola, jo estic bastant grasseta peso 63kilos bueno exactament ho he provat tot faig exercisi, durant varios mesos vaig anar amb un dietista i no em vaig aprimar gens cosa que no se perquè em passa si em poguessis dir alguna dieta que m'ajudes seria genial gràcies
Sara Bujalance

Hola! El millor que pots fer per estar bé de pes és menjar de tot i equilibrat, com marca la piràmide alimentària. A part d'això és necessari també que facis esport, com a mínim, 3 cops a la setmana. Si menges bé i fas esport, no cal que facis res més. Per una altra banda, el pes també depèn d'un factor genètic, el que anomenem sovint "constitució", i això no ho podem canviar, per tant, per poder-nos sentir bé també és important que ens acceptem tal i com som, sobretot aquelles coses que no podem canviar, com la constitució. Molts petons!!