El nen que m´ agrada
Hola adolescents.cat
Hi a un nen mes gran que jo que va a la meva escola pero a mi m´ agrada i jo a ell pero hi ha un problema ell te novia pero la novia li esta posan els ```cuernos´´ i no se si dirle al noi que m´ agrada?
Que faix?
IESP

Hola Pinki!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Moltes gràcies per preguntar!
Doncs el que expliques és una situació molt difícil... Primer hauries d'assegurar-te si és cert que la novia li fa les banyes o no.
I un cop sàpigues que sí i li volr dir, pensa que pot passar de tot:
- Que li diguis tu i no reaccioni com t'esperes
- Que no et cregui i pensi que dius això perquè t'agrada
- Que t'ho agraeixi molt, però et vegi després com una bona amiga
- Que vegi clar que qui li agrades ets tu.
Valora les opcions, i pensa també si hi ha alguna altra persona que li podria dir (un bon amic seu, potser). Segur que trobaràs la millor opció per no fer-li tan mal i que sàpiga que amb tu no patiria així! :)
Espero haver-te ajudat!
Helena Galé
@sexsapiens
www.consultajove.cat