No capto indirectes
Hola! M'adreço al consultori de sexualitat ja que sempre doneu bons consells. Espero que responeu a aquesta pregunta amb sinceritat.
Fa 2 anys que conec a un noi i des de fa uns 5 mesos m'agrada moltíssim. Només amb pensar amb ell se m'escapa un somriure. Jo mai li he confessat que m'agrada, perquè tinc por a arruïnar la nostra amistat.
Els seus amics m'han dit que jo li agrado i les meves amigues opinen que fem bona parella. Encara així, m'agradaria saber si m'està enviant indirectes. Quines són? Com les puc enviar jo? Si fa moviments sensuals amb la llengua, es perquè li agrado o perquè només vol rotllo i ja està? Siusplau, indiqueu-me com trobar indirectes.
Espero que aquesta pregunta no quedi extraviada.
Gràcies de tot cor,
Alice.
IESP

Hola Alice,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga del servei de consulta jove de l'IESP. La veritat és que el tema de les indirectes és força complicat ja que sovint pot portar-nos a situacions mal enteses i situacions incòmodes!
Nosaltres som més partidàries de les "directes" més que les "indirectes", ara bé, això no significa que hagis d'anar sense abans "tantejar el terreny". Si algun amic seu és amic teu, parla amb ell i pregunta-li si a aquest noi que tant t'agrada si li agrada alguna noia, i així vas veient si pots ser tu aquesta noia o no... i quan tinguis més clara la seva posició aleshores has de començar a parlar amb ell, de forma més sincera, pregunta-li per ell i si ell et pregunta per tu, respon. Poc a poc anireu veient si avanceu a alguna cosa més o si sereu uns grandissims amics!
Gràcies per utilitzar el consultori!
Helena Angel
@HelenaAL
www.consultajove.cat