Masturbació
Hola l'altre dia ja fa un parell de setmanes vaig escriure, una pregunta i crec que no me la vau contestar bueno tornaré a repetir-la. Tinc 13 anys i em masturbo em sento molt bé i tal però a mi em preocupa que quan sigui gran això m'afecti d'alguna manera en el meu cos de forma negativa... Si ho faig podré tenir algun problema quan sigui gran?
Anissa Ouali

Hola Gallardo13!!!
La masturbació és l'eina que tenim per conèixer que ens agrada i que no del nostre cos, quines coses ens donen plaer i com (és a dir, autoconeixes).
Per tant, no has de per què tenir conseqüències negatives quan siguis més gran, només et recomanaríem que et fixessis si et masturbes per conèixer i sentir plaer o de manera ràpida per aconseguir l'orgasme? Si és la segona, et proposem fer-ho de manera més pausada, jugant una mica més amb el ritme, la pressió,... ja que així trobaràs i et donaràs més informació a tu mateix d'allò que t'agrada (així no aconseguiràs coses negatives, sino a la inversa, coses positives).
Una forta abraçada!!
Anissa Ouali, @AniOuali