Relacions
Hola,
tinc casi 20 anys i mai he tingut cap relació sexual amb una noia, la qual cosa me fa sentir bastant malament la veritat.
M'han agradat diverses noies pero mai he gosat de declarar-me perque soc molt timid i em fa vergonya, pero aixo em fa sentir com endarrerit i molt desesperat, faig activitats extraescolars pero penso que es impossible que trobi algu, a mes no estic mai segur de donar el primer pas per por del ridicul..
Lo que passa es que no sé que fer perque no m'agradaria recorrer a la prostitucio pero estic molt confos i a vegades penso que millor que ho fes perque aixi deixaria d'amargarme.
Gracies
Anissa Ouali

Hola Anònim!
Tenir 20 anys i no haver tingut cap relació sexual, no és gens estrany! I molt menys significa estar endarrerit o haver-se de sentir desesperat! No et pressionis i et facis sentir malament amb aquests pensaments perquè no ajuden! Tens 20 anys i ja penses que la teva única opció és la prostitució??
La sexualitat i les relacions sexuals no tenen una edat d'inici marcada, no hi ha pressa!
Ens dius que en moltes situacions et sents molt tímid i amb vergonya, però encara que sigui amb timidesa i vergonya pots conèixer, encara que facis el ridícul (als altres, i segurament a tu tampoc, agraden les persones perfectes, ja que aquestes no existeixen). Si comparteixes alguna activitat, amb alguna persona que t'agrada, comença per parlar d'allò que teniu en comú o anar a prendre alguna cosa un cop acabada l'activitat o abans.
De mica en mica, encara que sigui amb molta vergonya, aquesta anirà marxant! Una forta abraçada!
Anissa Ouali, @AniOuali