ORAL (5555 així em reconec 5555)
Bon dia! M'adreço al consultori de sexualitat perque tinc un dubte. Espero que em contesteu aviat.
El meu nòvio i jo ens estimem molt i portem 1 any sortint (sense sexe ni sexe oral) i jo sempre li he obert la porta de tenir sexe oral, cosa que ell mai ha volgut. La nostra vida sexual era bastant pobre. (Li feia palles bàsicament)
Però, últimament, sempre que quedem ell mou la llengua a l'aire i diu coses com: "Jo sé trobar el clítoris, es fa així!" I mou la llengua molt sensualment. Crec que vol fer oral amb mi, ja que em mana moltes indirectes d'aquest tipus. Si li torno a proposar tenir sexe oral, creus que el tindrem o que em rebutjarà i semblaré una pesada? Que consti que entre els dos tenim molta confiança i ens estimem molt. Jo crec que estem preparats.
Espero que aquesta pregunta no quedi extraviada.
Gràcies d'antuvi,
Mireia.
Anissa Ouali

Hola 18anyets! Moltes gràcies per la teva consulta!
No cal ni esperar a què hi hagi una indirecta o si ho prefereixes sí! Però com tu dius hi ha confiança entre vosaltres i parlar sobre sexualitat i les relacions també es pot fer amb confiança!
Parleu del que us agrada, del que us agradaria, dels jocs que heu tingut, d'aquestes indirectes (per exemple), i no només del sexe oral, que també! Dels petons pel cos, dels massatges... I si els dos esteu decidits i preparats pels jocs, doncs a disfrutar! També pot ser un moment per ser sincers i explicar la por a sentir-se rebutjat o sentir-se pesada!
Com veus, la comunicació és molt important i aprofiteu la confiança que ja us teniu;)!
Un petonas!
Anissa Ouali, @AniOuali