SIDAAAAAA
Hola bones.
Tinc una pregunta que em ronda pel cap. El sida es transmateix per via oral? Osigui si jo faig sexe oral amb un noi o noia i els dos som verges no hi ha risc de sida no??
Anissa Ouali

Hola Antonieta!
La sida, és la malaltia provocada pel virus del VIH, i es pot transmetre per l'intercanvi de fluids (per exemple en el sexe oral), per sang, compartint estris com agulles, fulles d'afaitar, o de mare a fill (tot i que els avanços mèdics han fet que això ja no hagi de ser així).
Encara que les dues persones no hagin tingut mai cap relació sexual, ni tenen la malaltia per herència, la manera d'estar 100% segurs és fer-se les proves mèdiques (analítica de sang principalment) per saber que no hi ha cap infecció, ja que el virus del VIH, es pot transmetre per sang com hem dit, ja sigui amb un tall, ferida...
Esperem haver-te ajudat amb els dubtes! Una abraçada!
Anissa Ouali, @AniOuali