Urgee!!
Hola soc una noia i estic molt preocupada pel que m'ha passat.
Fa dos dies vaig fer l'amor amb el meu nòvio, el problema es que es va trencar el preservatiu i quan es va trencar vam parar però jo crec que ja havia entrat semen, te que vindre'm la regla d'açi poc, però em passe les nits sense dormir, lo unic que vuic es que em vinga ja i no se que fer per saber si estic embarassada. Tampoc m'agradaria anar a una farmàcia a comprar un test d'embaràs, per això tampoc vaig anar a comprar una pildora de l'endemà... No se que fer, necessite ajuda... No ho sap ningu i tampoc m'agradaria dir-ho...
Anissa Ouali

Hola Xicainvisible22!
Quan es trenca el preservatiu, la relació sexual és de risc. Ja que no podem saber amb exactitud si el semen ha estat en contacte o no, però a més del semen, hi ha el preseminal que també té risc d'embaràs. Quan es trenca, com tu has dit, hi ha el mètode d'urgència: la píndola de l'endemà (s'ha d'utilitzar en un temps de 72h).
Pot fer molta vergonya o por anar a comprar-ho, però quedar-te amagada al llit i demanar que vingui la regla, més que fer-la venir, farà que s'endarrereixi per l'angoixa que sents.
No podem saber 100% si en el teu cas hi ha un embaràs, però que la relació va ser de risc, sí! Per això l'ideal és que fessis una visita al metge de capçalera per veure si hi ha algun risc. Pots comprar també el test, però la visita al metge serà important. També pots fer una consulta al punt jove de la teva població, et podran orientar!
Guardar-ho com un secret i no fer res, no t'ajudarà a treure't l'angoixa i que vingui la regla, parlar amb el nòvio i busqueu recursos!
Una forta abraçada! Anissa Ouali, @AniOuali