aixx
mira us volia dir que tinc un problema amb el sexe estic obsesionada. sempre tinc rollets de una nit sempre acavades al llit i ara vui tindre una relacio mes seria pero no puc aguantame sense portarlo al llit
Anissa Ouali

Hola Mariati!
El sexe, descobrir allò que ens agrada, l'excitació, són coses molt atractives i que augmenten les ganes de tenir aquesta sensació més vegades. Però l'obsessió va més enllà, és com una necessitat i sense això l'angoixa és horrible. Tinc dubtes si el teu cas és obsessió o si el fet d'acabar sempre al llit, és per la pressa de veure si amb aquell noi pel fet d'arribar al llit ja serà alguna cosa més, o per l'alcohol...
Intenta conèixer'ls en altres espais, que no sigui únicament de nit, per exemple, en algun curs o activitat, fent algun esport... però el més important sense pressa!
Una abraçada!
Anissa Ouali, @AniOuali