Adicte
Em poso calent molt rapid i estic fart de masturbarme i m'agradaria trobar a algu per follar pero nose de moment hi ha alguna alternativa? O un lloc on buscar follamigues?
Anissa Ouali

Hola Pivooon!!!
No és gens estrany que el teu cap tingui ganes de experimentar altres aspectes de la sexualitat. Però fixa't en si et masturbes per avorriment o quan estàs angoixat o si és per ganes i plaer. Si és la primera no és que siguis addicte, ja que podria ser que utilitzessis la masturbació per fer passar l’avorriment o l'angoixa, i és important detectar aquest moments i buscar altres maneres der fer-li front.
I també et voldria preguntar una cosa, que busques exactament? Un lloc on per només tenir una relació sexual o començar una relació amb algú on poder anar coneixent i experimentant?
Una forta abraçada!!
Anissa Ouali, @AniOuali