Primer cop
Hola,
tinc novio i crec que ja es hora de fer l'amor pero em fa por que quan ho fem se'm trenqui el himen perque soc verge i lhi taqui el llit. Es vritat aixo? L'hi tacaria el llit al sangra?
Mersi.
Anissa Ouali

Hola Holitas!
La primera relació sexual amb penetració pot generar molts nervis, i tenir por. L'himen és una membrana molt prima, però alhora molt flexible i resistent. Aquesta membrana aquesta situada a l'interior de la vagina (prop del primer terç) i es pot trencar per molts motius per exemple: fent algun esport, muntant a cavall, anant en bici, per alguna caiguda o cop fort, o en les relacions sexuals amb penetració. És cert que quan es trenca pot sortir una mica de sang i tacar, però no sempre la sang surt just al moment. Però si l'himen ja s'havia trencat, en la primera relació sexual pot no sortir sang.
Així que no t'atabalis, si heu decidit tenir relacions sexuals, és per passar-ho bé, perquè teniu confiança i us estimeu! Una forta abraçada!
Anissa Ouali, @AniOuali