Ajudaa plis
Holaa, primer de tot gràcies, bueno la consulta/duda que tinc mira explico, fa dos mesos ho he fet i amb protecció, pero no vam mirar si s'havia trencat o no. El mes pasat em va venir la regla normal, els dies que em dura normalment i tal, aquest mes m'ha vingut dos dies molt i dos poc, molt rara, he llegit foros/blogs i tal i diuen que pots estar embarassada tenint la regla pero que et ve d'un color mes Rosa o marro i m'ha vingut normal, igualment volia saber si es possible que estigui embarassada
Anissa Ouali

Hola Nilia6!!
És cert que la menstruació pot no desaparèixer del tot quan hi ha un embaràs, sobretot la següent regla després que es produeixi l'embaràs (aquest sagnant pot ser diferent de la menstruació, com tu has dit).
Sempre que es mantenen relacions sexuals podríem dir que hi ha risc, per això sempre recomanem utilitzar protecció. Aquesta protecció sempre cal comprovar si s'ha trencat o no (fent un petit nus o omplint-lo amb una mica d'aigua). No podem dir que en el teu cas hi hagi hagut risc, ni si això que has notat amb la regla sigui símptoma d'embaràs. Si vols sortir 100% de dubtes l'ideal com sempre, és fer la visita al metge per resoldre dubtes, abans de seguir llegint foros i blogs!
Una forta abraçada! Anissa Ouali, @AniOuali