Necessito ajuda
L'altre dia em van portar al metge i em van dir que patia anorèxia. La setmana que bé comenceran a fer-me un tractament setmanal d'anar al metge i intentar-ho solucionar i sinó m'ingresseran a l'hospital de dia. Tinc molta por.
Vui solucionar-ho i vaig menjan millor però de cop se'm creuen els cables i estic fatal. Em veig molt grassa, però tot i així menjo per la meva família.
Peso 46 i medeixo 1'62, jo crec que estan exageran molt però no conta la meva opinio..
Sisplau digue'm solucions o algu que m'ajudi! sisplau, ho necessito, no vui estar ingressada i vui tenir forces per poder continuar.
Sara Bujalance

Hola! Gràcies per compartir amb mi la teva preocupació! Pel que dius, portes un temps passant-ho molt malament per culpa del menjar. Sé que deus estar passant moments molt durs i que el fet d'anar al metge no et resulta agradable. Però t'animo a que et deixis ajudar pel metge i pels pares, és necessari per a que puguis trobar-te bé. Pensa que el fet de tenir anorèxia no té només a veure amb el pes, té a veure, sobretot, amb com et trobes per dins, amb el fet d'estar trista i sentir-se insatisfeta amb el propi cos, per això volen fer-te tractament, per a que et trobis bé, tant per dintre com per fora. No és que no tinguin en compte la teva opinió, al contrari, la TEVA opinió la tenen molt en compte, la que no tenen en compte és la opinió de la malaltia, o sigui, la que et fa mal, i volen acabar amb ella. Et recomano que intentis fer les coses que et digui el metge, així evitaràs l'ingrés i prendràs el camí per arribar a sentir-te bé i contenta amb tu mateixa. Molts ànims i molts petons!!