M'he precipitat i ara no se que fer.
Hola, fa poc vaig començar amb el meu noi, encara no portem ni un mes, però ahir, em va dir que si volia anar a casa seva ja que els seus pares s'anaven tot el dia.
Vaig anar, i ens vam començar a liar, com sempre, però la cosa es va anar calentant, i em va començar a ficar els dits, jo mai m'havia masturbat, i mai havia fet res d'aixó amb ningú (ell tampoc)
Vam anar a l'habitació, i finalment ens vam masturbar mutuament, però no hi va haver penetració, perquè jo no vaig voler.
Quan vam acabar, tot anava bé, els dos estavem contents, encara que a mi m'havia fet una mica de mal, però suposo que això és normal. El problema es que jo ara em sento rara, es com que tinc la sensació de que m'he precipitat amb ell i que encara no tenia prou confiança com per fer això, i estic incòmoda.
Encara no l'he vist, però tinc la sensació que la relació s'ha refredat una mica, ¿Què puc fer?
IESP

Hola Unademés!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Moltes gràcies per preguntar!
És natural sentir-se rara després d'haver experimentat coses noves, ja que s'ha d'assimilar... Però això no vol dir que fessis mal fet! Si en aquell moment tu volies i estaves còmode, no t'has d'empenedir :)
Ara bé, respecte al mal, recorda que per introduir dits (o un penis) és molt necessari que la noia estigui ben excitada, sinó pot passar que hi hagi dolor... Per això sempre diem que és important tocar per la zona de fora dels genitals, on es troba el clítoris: aquest és l'òrgan més erogen de les noies i només serveix per donar plaer!
Una cosa que pots fer és agafar un mirallet i observar com són els teus genitals, així sabràs on està cada part i coneixeràs millor el teu cos, què et sembla?
Espero haver-te resolt el dubte!
Helena Galé
@sexsapiens
www.consultajove.cat