mmhmm...
bones adolescents, tinc un problema, tinc casi 16 i encara no m'he liat mai, les meves amigues ja ho han fet totes i algunes ja han follat. Ja se que no m'he de fixar en els demés però es que.. Sóm una colla d tios i ties i tots ja shan liat uns quants cops menys jo i quan sortim de festa moltes vegades em fot rabia marxar sense haverme liat amb ningú quan com a mínim 3 shan liat amb algu. Tan lletxa sóc? Digueu-me tècniques per lligar SIUSPLAU :c
IESP

Hola Caradefresa!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Abans de tot, gràcies per consultar-nos!
El fet que no t'hagis liat amb ningú, no té res a veure amb la teva aparença o amb la teva cara, segurament... Sinó amb que encara no has trobat ningú que et cridi el suficient com per liar-t'hi! És natural comparar-se, però també és veritat que tu ets tu, i pots viure la teva sexualitat com et sembli... A més, pressionar-se a un mateix/a mai funciona!
Segur que el dia menys pensat, t'acabes liant amb algú que t'agrada i en un moment que realment et ve de gust! :)
I pel que fa a tècniques per lligar... N'hi ha una de ben bona: Ser tu mateixa! No hi ha res més atractiu que algú que es mostra amb seguretat, dient el que pena i mostrant-se tal i com és (amb les seves virtuts i les seves pors). Ho proves?
Espero haver estat d’ajuda!
Helena Galé
@sexsapiens
www.consultajove.cat