URGENT
Hola! Necessitaria saber dos coses el més rapid possible!
Ahir amb el meu nòvio (que ja som gairebé majors d'edat), vam dutxar-nos junts. Total que amb l'apropament dels nostres cossos no vam poder resistir i vam fer petting amb precaució absoluta (per cert, tota l'estona queia aigua de la dutxa) però després ell va ejacular sobre meu i una mica del semen va començar a baixar juntament amb l'aigua pel meu cos i crec que va arribar a passar per sobre la meva vagina. Les dos preguntes són:
- Es possible que amb això i hagi embaràs?
-Per por a no saber si passaria algo, m'he pres la pastilla del dia de l'endemà. Com se que no estic embarassada segur? Em vindra la regla el mateix dia o al següent que me l'hagi près? O quan m'hagi de vindre la regla ja vindra normalment? (Aquest cap de setmana m'ha de venir)
Moltes gràcies per la vostra ajuda!
IESP

Hola LlunaMoon18!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Gràcies per la teva consulta!
Amb el que expliques, és molt poc probable que hi hagi embaràs, ja que el semen no ha entrat a la vagina (que és el conducte que va fins a l'úter).
Si et vas prendre la pastilla per quedar-te més tranquil.la, ho entenc... Però no calia: aquest és un medicament fort i s'ha de prendre quan hi ha una urgència (si es trenca el preservatiu o se surt, i el noi ejacula dins de la vagina). La pràctica que vau fer era segura, ja que el petting és divertit precíssament per això!
S'ha de fer un bon ús de la pastilla, ja que no es pot prendre cada cop que es té una trobada sexual amb el xicot, d'acord? El proper cop, que intenti ejacular en un altre lloc que et deixci tranquil.la i pugui assegurar-te que el semen no acaba a la teva vulva.
Espero haver-te ajudat una mica! Una abraçada.
Helena Galé
@sexsapiens
www.consultajove.cat