Hospital
Hola, tinc una amiga ingresada per anorexia, i no deixen que rebi visites, nomes dels seus pares i en un determinat temps, el que jo vull fer es colarme a l'hospital per anar-la a veure i vui saber si seria gaire facil i que em pasaria si em pillesin. Se que el més assenyat seria no fero, però ho he de fer. Gràcies.
Sara Bujalance

Hola noietta! Entenc que vulguis anar a veure a la teva amiga, es nota que l'estimes molt i diu molt de lo bona amiga que ets, però colar-te a l'hospital és mooooolt difícil (per no dir impossible), i encara que ho aconseguissis, ho veurien de seguida i et treurien fora. Però a part d'això, hi ha una cosa més important: el fet de que no pugui rebre visites (de moment) és perquè ho necessita per recuperar-se. Això és habitual en el tractament a persones que tenen anorèxia i es fa perquè estar "aillades" un temps del seu entorn les ajuda a concentrar-se millor en el tractament i a superar millor i més ràpid la malaltia. En cap moment limiten les visites perquè no vulguin o perquè "la castiguin", és un hospital, no una presó, i el que fan, ho fan per la seva salut. D'aquí a un temps podràs anar a veure-la sense problemes. Així que si realment vols ajudar-la a sortir d'aquesta malaltia, tingues una miqueta de paciència i espera a que pugui rebre més visites, segur que més endavant tan ella com els seus terapeutes estaran encantats de que vagis a visitar-la. Molts petons!!