És normal?
Hola! L'altre dia em van posar dits per primer cop i la veritat és que en alguns moments el meu novio va anar una mica a saco i em va fer mal. A l'endemà sentia una molèstia allà abaix i en un moment concret em va sortir una mica de sang. Avui quan m'he despertat també me n'ha tornat a sortir i encara em fa una mica de mal. És normal? He buscat per internet altres casos de noies que els ha passat lo mateix i diuen que és perquè potser se'ls ha trencat el himen o se'ls ha fet alguna ferida. És necessari que vagi al metge?
IESP

Hola!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Gràcies per la teva consulta!
El mal segurament es deuria a als nervis del moment... ja que quan la noia no està molt excitada, la musculatura de la vagina pot estar tensa, fent que la penetració (de dits o penis) sigui molesta i dolorosa.
I respecte a la sang, vas ben encaminada: podria ser a causa d'una ferida (feta per les ungles, per exemple) o a que es va trencar l'himen.
Segurament aquesta molèstia i la sang durarà un parella de dies... Però si veus que continua igual la situació, si que estaria bé anar al metge.
Espero haver-te ajudat una mica! Una abraçada.
Helena Galé
@sexsapiens
www.consultajove.cat