Estic engordan!!!
Medixo 1'57 i sempre he estat normaleta, pesava uns 44 kg. Des de fa unes setmanes que em deprmisc perque estic engordan, ara peso uns 47 kg. Em dona por perque cada cop hi va augmentan. Que faig, alguna dieta? Aviso que no faig esport perque no he trobat res que s'em done be. Ajuda per favor!!! Algun consell!!!!! Gracies:)
Sara Bujalance

Hola! Primer de tot, tranquil·la, no sempre que pugem de pes és perquè hem guanyat greix, molts cops és per un tema de retenció de líquids com, per exemple, quan tens la regla. Una altra explicació pot ser que estàs creixent i això implica anar guanyant pes a poc a poc, perquè et fas més gran, però tampoc implica engreixar. De totes maneres, si creus que guanyes massa pes i massa ràpid, ves al metge per veure què està passant. Per una altra banda, el millor que pots fer per mantenir bé el pes és menjar de tot , equilibrat, i fer esport habitualment. De fet, fer esport, com a mínim, 3 cops a la setmana és una molt bona manera de controlar el pes. Segur que hi ha algun esport que se't dona bé, amb la quantitat diferent d'esports que hi han, segur que un, o més d'un, t'agrada i el fas bé. T'animo a que provis a veure quins t'agraden: nedar, anar en bici, patinar, ballar, còrrer, fútbol, bàsquet, volley, judo... Hi ha molts! Molts petons!!