Himen, molta por... :(
Holaaaa,
On esta situat el himen?
Fa molt mal quan el penis el trenca?
No soporto el dolor i tinc por de la primera relació sexual. Tinc 13 anys i no tinc novio, osigui no et pensis que u fare per primer cop DEMÀ jajajajajaja però si que vi estar preparada.
Gracieeeees :*
Anissa Ouali

Hola Funnymoments!!
El himen és una membrana que esta situada una mica més a dalt de la entrada de la vagina, aquesta membrana pot ser molt fràgil o resistent, i es pot trencar de diverses manera que no tinguin res a veure amb la penetració (fent un esport, anant en bici,...), fent que surti una mica de sang. També cal dir que hi ha noies que no tenen aquesta membrana i, d’altres que depenen on esta situat l’himen, no s’arribi a trencar fins al moment d’un part.
Quan es trenca l'himen, no te per que produir dolor, ja que el dolor està més relacionat amb la tensió de la musculatura de la zona vaginal, ja sigui pels nervis de la primera vegada, per la por,...
Per tant, has de tenir en compte que la virginitat és perd en el moment que hi ha una relació sexual amb penetració, al marge de si hi ha himen o no, o si surt sang o no.
Espero haver-te pogut ajudar! Una abraçada!
Anissa Ouali, @AniOuali