Preguntes varies
Holaaa,
Fa unes setmanes vaig començar a ficar-me a la dutxa, treure la part de la ''manguera'' de la dutxa diguem (fent així que caigués a xorro) i pujar-ho fins a d'alt de tot mentre jo m'estirava a terra, fent així, que em caigues a molta presio justament al clitoris.Això em dona molt de gust i em donen ganes de no parar. No se si m'explico. No se si he arribat mai a l'orgasme... em dona molt de gust. La meva pregunta es: com puc saver si arribo a l'orgasme? Es dolent per la vagina el que faig?
Moltes gracies, espero que em responguis :*
IESP

Hola Funnymoments!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Abans de tot, donar-te les gràcies per la teva consulta!
Respecte a la teva pregunta has de saber que estimular-se el clítoris d'aquesta manera no és pas dolent! A més, és normal que et doni molt gust i no vulguis parar, ja que el clítoris és l'òrgan més erògen de les noies :)
I l'orgasme és una sensació física molt agradable, però també molt personal, és per això que és tan difícil descriure què se sent. És un moment on hi ha més plaer que segons abans, i es pot notar com la vagina té espasmes (la musculatura es contrau) i el cos queda molt relaxat (per això hi ha persones que després d'arribar a l'orgasme s'adormen!).
Espero haver estat d’ajuda!
Helena Galé
@hln_gale
www.consultajove.cat