Com ho faig?? :(
Holaa adolescents!
Mai m'he liat amb ningú i tampoc he donat petons a la boca. M'agrada molt un noi i crec que jo li agrado a ell, més bé estic enamorada. Molt aviat quedarem i voldria saber: si ens liem com ho faig? Com es dona un petó? Pot ser que sigui una mica cutre aquestes preguntes, però m'agradaria saber-ho. Gracies i un petó ben fort per tot@ts.❤
Anissa Ouali

Hola Arianator<3!
De cutre res, totes les primeres (i segones, terceres,..) creant dubtes, ens posem nervis@s, i tenim la sensació que no sabrem. Però en sexualitat (com en altres coses) no naixem sabent, i no es tracta d'aprendre a fer-ho d'una manera determinada (fins i tot els petons).
Per això, et recomanem que no t'atabalis amb saber fer, el més important és anar coneixent a la persona, sentir-se còmode (fins i tot poder parlar que és la primera vegada), això pot ajudar a reduir els nervis. Perquè volem confiança i/o parlar-ho, ja que per exemple l'altre ens pot ajudar a guiar-nos, seguir els moviments, a jugar amb els llavis o la llengua, si es vol.
Juguem i aneu descobrint com us agrada! Com veus no es pot explicar pas per pas, ja que seria com dir que només hi ha una manera correcte de fer-ho!
Una forta abraçada!
Anissa Ouali, @AniOuali