tinc pits grans i no se que fer
Faig una 95-100 de pits i això em provoca dolor i no em queden bé les camises i al fer gimnastica em boten molt tot i que utilitzo sostens deportius.I això em comporta greus problemes,perquè no em puc posar els jerseis que m'agradaria...
Doneu-me algun consell,aliment,exercici o algo perquè se'm reduexi el tamany en el mínim temps possible.
I si us plau no vull respostes en plan: Quina sort o hi ha gent que en vol mes i tu menys.... vull una resposta coherent i que em sigui d'utilitat.
Graciès
Anissa Ouali

Hola Iliveit!
Encara que sembli poc coherent és real, és important no només fixar-se en aquelles coses que no és agraden, i donar-li una mica la volta a la truita, per veure el punt positiu.
És cert, com tu has dit, que els pits grans poden generar molèsties a l'esquena per exemple! Si sents dolor i mal, hauries de consultar amb el metge, per veure quines opcions hi ha.
No hi ha una manera de reduir els pits, i aprimar-se no és la solució (i molt menys de manera ràpida)! El que sí que pots fer és exercici per reforçar la musculatura de l'esquena i el pit.
També has de saber que existeixen botigues especialitzades en sostenidors, on prenen les mesures del pit, esquena i copa, per trobar la teva talla. Així podràs trobar sostenidors que t'agafin millor el pit, i sentir-te més còmode (la botiga es diu Change).
Esperem haver-te ajudat una mica!
Una forta abraçada!
Anissa Ouali, @AniOuali