Reglaaaaaaaaaaaaa
Una pregunta. Tinc 13 anys gairebé 14 i encara no m'ha vingut la regla.
Les noies de la classe diuen i a tu quan et toca? i preguntes així i quan els hi dic que no m'ha vingut la regla em critiquen. És normal que a la meva edat encara no m'hagi vingut??
Anissa Ouali

Hola!!!
Doncs has de saber que és totalment NORMAL! (i mira que aquesta paraula no m'agrada molt), però amb 14 anys hi ha moltes noies que encara no tenen la regla, com amb 15, 16... (això no és res criticable).
A cada noia li pot venir la regla en un moment diferent, ja que no hi ha una edat determinada, per fer els canvis de la pubertat (entre ells, la menstruació).
Una cosa, saps que abans que vingui la primera menstruació (que s'anomena menarquia), fins i tot, uns mesos abans, apareix una "moc" semitransparent que s'anomena flux vaginal, ajuda a cuidar de tota la part interior de la vagina, i és com un "avís" que en un temps pot venir la menstruació;)!
Espero haver-te pogut ajudar! Una abraçada i gràcies per la teva consulta!
Anissa Ouali, @AniOuali