Adicció, ajuda siusplau
Hola! Sóc una noia de 16 anys, al novembre en fai 17 i tinc un problema; crec que sóc adicte al sexe.
La veritat es que fins fa poc ho deia sempre de broma, però ara crec que no ho és, a part de haver-ho parlat amb les meves amigues i totes creuen el mateix.
He fet varis tests per internet que he trobat i tots hem diuen que si (tot i que no sigui una font fiable).
El sexe s'ha tornat per mi algo en lo que no puc parar de pensar, sempre ho tinc al cap a nivells molt mes alts que quan només hi pensava de vegades; moltes vegades he deixat activitats de banda (com ball o estar amb les amigues..) només pel sexe i el que més em procupa de tot és que quan algo tracta sobre això no se dir que no, el meu cos pot sobre mi. La veritat es que he arribat a mantenir relacions absurdes amb un tios només per la "por" que em feia el fet de no poder mantenir mes relacions al deixar-ho.
No vull anar a cap psicòleg, de moment, fins que no n'estigui segura del tot. Podrieu deixar-me algún test que fos més fiable? O que puc fer?
Moltes gràcies i ajuda siusplau!
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga del servei de consulta jove de l'IESP. La veritat és que la teva consulta ens preocupa ja que al marge de l'etiqueta que t'has posat "sóc addicte al sexe", ens preocupa el patiment que ens transmets.
No tenim cap test per valorar això que ens expliques, però sí que et recomanaríem que demanessis ajuda, no per "diagnosticar" això que ens expliques sinó per valorar aquest patiment que ens transmets, aquesta relació que estàs establint amb el sexe i aquestes relacions que no et satisfan amb els nois.
Pot fer por, però sovint les persones que consulten milloren el seu malestar.
Una abraçada!
Helena Angel
@HelenaAL
www.consultajove.cat