no sento plaer
hola, sóc una noia de 15 anys, en dos mesos faig els 16, porto 10 mesos amb un noi i ara al mes que fa 9 vem comencar a mantenir relacions sexuals, nomes ho hem fet 4 cops amb totes les precaucions sempre, i el primer cop vaig morir de mal, pero esuqe a mida uqe ho hem anat fent aquests 4 cops no he sentit gens ni mica de gust i nose si es normal o que pero no noto ni dolor ni gust ni res, estic bastant preucupada ja que parlu amb amigues que ja ho han fet i em diuen que no és normal, pot ser que sigui l'exepcio del mon i no senti mai plaer en mantenir relacions? em te una mica preucupada el tema, ja uqe quan em xupa la vulva (dit vulgarment, nse com dir-ho mes finament) si que sento plaer molt dens durant uns segons i despres em desapareix, pero quan em posa els dits tampoc sento res
magradaria que m'ajudessiu una mica en saber que em pot passar moltisimes gracies
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga del servei de consulta jove de l'IESP. Sovint quan busquem molt una cosa no la trobem, oi? Amb el plaer i el sexe passa una cosa similar, per poder sentir plaer en el sexe, hem de gaudir de tot, de les carícies, de les mans, de tot en conjunt!
En general, la gran majoria de noies i dones no senten plaer amb la penetració, ja que el s'encarrega del plaer és el clítoris, si mentre hi ha penetració estimules o estimula el teu clítoris segurament les sensacions de plaer augmentaran, però no només s'ha d'estimular el cos, també hem de tenir el cervell ben estimulat!
Si estàs tenint relacions sexuals i penses en "no sento res, no sento plaer, no m'agrada, sóc rara,..." no sentiràs ni plaer ni res! Si mentre tens relacions sexuals penses en fantasies, gaudeixen de tocar, sents el que toques i el que toca, aleshores segurament sentiràs alguna cosa més.
Una abraçada!
Helena Angel
@HelenaAL
www.consultajove.cat