Dubte que he de resoldre lo més abans possible...
Fa unes hores he practicat relacions sexuals amb la meva parella i, a la segona vegada que ho hem fet, el condó s'ha enroscat cap amunt una mica. Tot i així ell no ha acabat. Jo crec que realment no hi ha risc d'embaràs però ell ha insistin en que potser sí. Hi ha risc d'embaràs? Hauria de prendre'm la pastilla del dia de després?
Gràcies!
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga del servei de consulta jove de l'IESP. Segurament ja deveu estar més tranquils. El risc d'embaràs hi és sempre que hi hagi penetració sense preservatiu o ejaculació prop de la zona dels genitals de la noia.
Heu de tenir en compte que els nois tenen el període refractari, aquell temps que ha de passar des de que acaba una relació sexual fins que pot iniciar-ne una altre. Si no s'ha recuperat del tot, és possible que l'erecció no sigui l'adequada i el preservatiu no s'ajusti correctament. Per tant, no tingueu pressa entre una relació sexual i la següent!
Una abraçada!
Helena Angel
@HelenaAL
www.consultajove.cat