PILDORES ANTICONCEPTIVES
Necessito ajuda, fa 5 dies que vaig començar a pendre'm la pildora anticonceptiva ja que tinc parella estable des de fa 1 any, despres des de que em prenc la pildora he tingut diarreas i volia saber si aixo es normal, les he tingudas passades mes de 8 hores nose si fa que la pildora deixi de ser efectiva estic molt preucupada ja que vaig tenir relacions sexuals diumenge i porto des del principi amb descomposicio, sisplau ajudam!!
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga del servei de consulta jove de l'IESP. No sabem si aquesta descomposició pot ser de les pastilles anticonceptives o no, el millor és que vagis al teu ginecòleg per a que ho valori, potser les que et va receptar són massa fortes per tu.
De totes formes el ginecòleg et deuria recomanar que el primer mes que prenies les pastilles anticonceptives compaginessis amb el preservatiu quan tinguessis relacions sexuals, és a dir, que utilitzessis la doble barrera (preservatiu + anticonceptiu hormonal), ja que els teus ovaris han de deixar de funcionar i això no és immediat!
Una abraçada!
Helena Angel
@HelenaAL
www.consultajove.cat