La polla
Dons mira tinc un problema, tinc un vici a les polles, magraden totes, llargues, curtes, peludes, i se que aico es raro pero quan vec un tio sempre li intento tocar el paquet, sense que senteri.
Que podria fer? Tinc novio i mencanta la seva polla pero les altres tambe.
thanks.
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga del servei de consulta jove de l'IESP. L'única cosa que pots fer és controlar aquest impuls, hem de respectar la intimitat de les persones i no podem tocar sempre que ens vingui de gust.
Imagina't que a una noia o a un noi li agradessin molt els pits de la gent, igual que tu t'agraden molt els penis, i que veiés els teus i te'ls toqués sense permís, per què li agraden i punt, no t’agradaria, oi? o que et toqués la vulva només perquè li agraden totes les vulves.
No podem anar tocant tot el que ens vingui de gust perquè envaïm la intimitat i la voluntat de l'altre. Per tant, imagina, tingues fantasies, però no toquis si no et permeten tocar.
Una abraçada!
Helena Angel
@HelenaAL
www.consultajove.cat