No em ve la regla i l'atre dia vaig tenir relacions per primera vegada
Hola espero que em contesteu, és la primera vegada que utilitzo el consultori, grácies. :)
El meu problema és que fa uns dos mesos i mig que no em ve la regla peró si que em baixa una cosa blanca (m'imagino que es fluix o com es digui) i li vaig dir a la meva mare que no em venia, em va dir que potser la tenia irregular perque com fa poc que em va vindre(per sant jordi exactament) dons seria aixó i només m'ha vingut tres vegades. El cas es que fa dos dies vaig tindre la primera relació sexual i ens vam asegurar tant jo com la meva parella que tot estaba be i no es va trencar res, pero ara estic amb la mosca darrere l'orella perque no se que fer perque em vingui i l'unic que tinc es fluix.
Aixó es señal de que no estic embarassada i em vindrá la regla? Que puc fer perque em vingui?
Gracies i petons. :)
Anissa Ouali

Hola _ceeroo_ciincoo_!!
Gràcies per la teva consulta!! Per la teva descripció sembla que la teva regla és irregular, però d'altra banda està el flux vaginal, que és el líquid semitransparent que sempre està present, ja que cuida la part interna de la vagina (manté el grau de pH, la higiene..). Aquest flux va variant, i acostuma a ser més abundant uns dies abans que vingui la menstruació, però també depèn de cada noia.
Si has mantingut relacions sexuals amb protecció i assegurant-vos que tot funcionés correctament (no estigui trencat, ni s'hagi mogut) podríem dir que no hi hagut risc d'embaràs.
Això si, en tenir la regla irregular, pot crear més incertesa i nervis, tot i que saps que no va haver-hi risc. Aquesta angoixa segurament farà que la menstruació encara s'endarrereixi més.
No pots fer res perquè vingui, així que temps. Tot i així, l'ideal és fer una visita al metge, ja que així podrà veure si en relació a la teva menstruació i flux, tot vagi bé!
Esperem haver-te ajudat una mica amb els dubtes!
Una abraçada,
Anissa Ouali, @AniOuali