URGENT
Hola, necesito ajuda.
Fa 2 mesos el meu novio i jo vam fer-ho sense condó, pero ell no es va córrer. Sempre ho fem amb condó, però ahir no el vam usar. No es va córrer.
Necesito saber si el líquid preseminal embarassa.
Penso que si embarassara, ho estaria, ja que fa temps va passar el mateix.
moltes gracies!!
Anissa Ouali

Hola Princesa Chicle!
El líquid preseminal, surt abans de l'ejaculació (tot i que no es pot controlar en quin moment), i conte espermatozoides. Aquest líquid, fa la funció de netejar tot el conducte per on sortirà el semen, a més a més de lubricar.
Per tant, si hi ha relacions sexuals sense protecció encara que no s'ejaculi, pot haver-hi risc d'embaràs, a més de risc d'infeccions.
Quan diem que hi ha risc, no ho fem per donar el sermon, ni vol dir que automàticament hi hagi d'haver un embaràs, però podríem dir que és com jugar a la loteria. Així que vosaltres decidiu si voleu seguir jugant sense protecció, amb el risc que toqui :(!
Una forta abraçada!
Anissa Ouali, @AniOuali