Sense condó.
Hola, sóc una noia de 17 anys, l'altre dia ho vam fer amb el meu nòvio sense condó perquè cap dels dos en portavem... Ell no es va correr a dins, tot i això, hi ha el perill de que estigui embarassada? Se que sense preservatiu no s'hauria de fer, però quan portes dies sense veure't i cap dels dos en porta.. a vegades, costa respectar aquesta norma.
Si hi hagues el risc que pogues estar embarassada, què hauria de fer? Moltes gràcies!! :)
Petons!!
IESP

Hola Piruletaaa
Sóc l'Helena Galé, psicòloga de l'IESP. Gràcies per la teva pregunta!
Com tu dius, s'ha d'utilitzar preservatiu sempre, perquè sinó una cosa tan divertida com el sexe es converteix en un patiment constant...
Els nois abans d'ejacular, poden expulsar un líquid que també té esperma i per tant, pot haver-hi un embaràs. Si no es fa servir el preservatiu, aquest líquid podria passar a la vagina amb el risc que això comporta... Per saber si estàs embarassada es pot anar al metge o utilizat un "predictor" que vénen a les farmacies.
Espero haver-te ajudat una mica Piruletaaa! I recordem sempre utilitzar el preservatiu per gaudir amb tranquil.litat! :)
Helena Galé @hln_gale www.facebook.com/helenagale.psicologa www.consultajove.cat