virginitat
Hola adolescents!
Tinc 15 anys i un nen amb el que tontejava fa molt de temps m'ha dit de follar així per així i jo no se que fer, he preguntat a varies amigues y algunes m'han dit que si i altres que no i com es la meva virginitat no se que fer pero el nen es molt guapo ajuda siusplaau
mersii<3
Anissa Ouali

Hola Bu!!
Les relacions sexuals són una part molt íntima i important per cadascú, a més a més afegim que és la primera relació! Més que per la virginitat, el que hauries de pensar és com t'agradaria que fos (i fossin) les teves relacions, vols que sigui amb algú amb qui tinguis confiança? A qui hagis pogut anar coneixent de mica en mica? No anar de cap a la penetració, i jugar a altres jocs?
En la sexualitat hi ha moltes coses, sentiments, emocions, jocs, plaer, passar-ho bé, protecció... Tu decideixes que posar a la teva llista. Així que potser només ficar "noi guapo" no et dóna tot el que vols que hi hagi!
Nosaltres et recomanaríem no tenir pressa, i abans de decidir tenir relacions perquè algú t'ho hagi proposat, donat temps per conèixer a l'altra persona i decidir-ho tu també!
Una forta abraçada!
Anissa Ouali, @AniOuali