tinc poooor 1era vegada
mira, el meu novio es negre y la te molt gran, ma fa por ferho amb ell la primera vegada, sigues sincer/era, nomes vull q ma diguis q ma pasara, per jo ferme a lidea, en plan et desangraras, etc mercii
Anissa Ouali

Hola Zuppy!
Més que per la mida del penis, en la primera relació (i en altres també) pot passar que els nervis, la tensió, la por... poden fer que el cos estigui en tensió i per tant la zona muscular de la vagina també, fent que si hi ha penetració, pugui fer mal.
No et dessagnes ni res, la sang pot sortir quan es trenca l'himen (una membrana molt prima situada a l'interior de la vagina), i quan es trenca pot sortir una mica de sang.
Per això, abans de decidir tenir relacions sexuals, el més important és sentir-se preparat/da i no tenir pressa. Jugar amb l'altre a altres jocs, anar-vos coneixent, i de mica en mica veure si voleu anar més enllà!
Una abraçada!
Anissa Ouali, @AniOuali