Menstruació
Hola,
tinc 14 anys i ja fa dos que tinc la regla però ultimament la tinc molt rara. Mai la he tingut regulada però aquests últims mesos se m'ha atrasat molt, a més he tacat super poc i durant un parell de diez. No sé si es normal que això passi o si es degut a alguna cosa, mala alimentació o algu per l'estil. Si es així com puc fer per tornar a tenir-la normal?
Merci:)
Anissa Ouali

Hola Andreita!
Durant els primers anys és molt comú que la menstruació sigui irregular. Tu ja comentes que la teva regla és una mica irregular, però en aquests últims mesos ha canviat. T'has fixat si has canviat algun dels teus hàbits? Com tu has dit, mala alimentació? Perdre molt de pes? Estrès o angoixa? Època d'exàmens? D'altra banda, també caldria preguntar-te si has tingut alguna relació sexual de risc (per la teva consulta sembla que no, però no ho has anomenat)
Tots aquests poden afectar el funcionament de la menstruació. També has de tenir en compte que tens 14 anys, el teu cos continua canviant i la teva menstruació també pot anar variant.
L'ideal seria fer una visita al ginecòleg per veure que tot vagi bé! Esperem haver-te ajudat una mica, almenys a veure si algun d'aquestes situacions et poden estar passant.
Una abraçada!
Anissa Ouali, @AniOuali