necessito parar, siusplau ajuda
hola, no vull dir el meu nom, i tinc 15 anys, soc adicte a masturbarme, i vull parar de fer-ho, pero no ho aconsegueixo, a lo millor hem marco com a repte no fer-ho en un mes/setmana, i al dia seguent, hem posso com excitat/nervios per fer-ho i hi torno a caure, el cas es que casi hem pillen una vegada, i no hem fa cap ni gracia, a part de que considero que no es bo fer-ho tant, espero que hem pugueu ajudar, no puc mes amb la situació
Anissa Ouali

Hola Bluet!
La masturbació, per si mateixa, no és perjudicial ni res dolent. A vegades el problema és quan sembla més una necessitat i es fa en excés, més que ser una cosa que ajuda a donar plaer i passar-ho bé.
Moltes vegades aquesta necessitat per la masturbació, és una manera de tapar una època d'angoixa o estrès (per exemple, època d'exàmens), o d'altra banda, l'avorriment, quan no sabem que fer o no tenir amb qui fer!
Per això et recomanaríem fixar-te en quina és la teva situació. Intenta fer altres activitats que t'ajudin tant a desconnectar com a distreure't, per exemple anar a córrer, fer algun esport, estar amb els amics...
Al principi pot generar aquests nervis/excitació que has descrit abans però de mica en mica aniran a menys.
Per un altre costat, si decideixes masturbar-te, intenta anar lent, gaudint del joc (d'això tracta la masturbació) i no d'anar ràpid per arribar a l'orgasme el més aviat possible!
També, tingues en compte que tens 15 anys i el teu cap i cos estan canviat, i les hormones estan revolucionades!
Esperem haver-te ajudat! Una abraçada!
Anissa Ouali, @AniOuali