Dubtes generalsssssss15!
Hola! Gràcies per la consulta.
Doncs mira tinc 15 anys i encara no m'ha vingut la regla. Vaig a 4 de la eso i la gent em diu que vagi al metge que no es normal ja que tambe estic "plana". Em van començar a creixer els pits a 6 de primaria es a dir la "boleta" aquella i desde 6 fins ara no ha crescut gens(potser una mica pero molt poc) hi ha dies que em fan molt de mal i dies que no, temporades que les noto med grans i altres que no. Estic molt preocupada ja que totes les meves amigues la tenen. Tambe he de dir que faig molt esport(ballet 15h semanals). Tinc pels al pubis i a les aixelles i em masturbo nose si aixo te res a veure. Aaaah i tinc fluxe desde fa 3 anys aprox.
Siusplau ajudeume! Graciess!
Anissa Ouali

Hola Astu1!
Els canvis de la pubertat, són molts (pèls, menstruació, pits...) i no tots arriben al mateix moment (ni a tots els adolescents al mateix temps).
Que tinguis 15 anys i no tinguis la menstruació no és gens estrany, també has de saber que l'aparició del flux vaginal és com una "avís" que en un temps vindrà la menstruació. Pel que fa als pits, passa el mateix es poden començar a desenvolupar molt a poc a poc (com tu dius vas notant que a vegades fan mal, això és una pista que estan creixent).
En el teu cas, hi ha una cosa que hauràs de tenir en compte, el ballet! Desconec si en el teu cas, fas un entrenament més aviat professional o forma part d'una activitat d'oci? Des de quan ho fas? La teva alimentació, com és? Pel fet de fer ballet, l'alimentació és diferent?
Si és el cas que el ballet forma part de la teva vida, podríem dir, professional, pot ser que el desenvolupament del cos també es vegi afectat, no com alguna cosa negativa, però si com a cosa important a tenir en compte! L'ideal (encara que sembli repetitiu) és fer una visita al metge i veure que si tot això té alguna relació o no, i així veure que tot va bé!
Esperem haver-te ajudat! Una forta abraçada!
Anissa Ouali, @AniOuali